perjantai 6. marraskuuta 2015

Tuleva bodari..?!

Olen innostunut käymään kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa. Käyn Kuokkalan Graniitissa pumppaamassa rautaa. Kovin raskaita painoja en jaksa nostella, eikä tavoitteenani ole tulla muskeli-Masaksi. Käyn salilla, koska haluan saada harjoitusta muillekin ruumiinosille kuin vain jaloille.

Kävellessä vain jalkojen lihakset tekevät töitä. Salilla olen treenannut jalkojen lisäksi myös käsi- ja vatsalihaksia. Lempi laitteeni on laite, jolla tehdään vatsalihaksia. Ei tarvitse vääntää itseään lattialla. Toinen suosikkini on soutulaite, koska siinä on kalapeli :D

Aiemmin en tykännyt käydä salilla, koska aina oli joku huutelemassa vieressä "pystyt parempaan", "vielä 5 toistoa..." ja sitä rataa. Minua ärsytti se.

Mutta nyt kun olen käynyt yksin omalla tahdilla salilla, se on ollut todella mukavaa. Kukaan ei ole painostamassa.

Kahtena kertana kolmesta on ollut vain pari ihmistä minun lisäkseni, eli on ollut mukavan rauhallista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haluatko sanoa jotain? Otan vastaan rakentavaa kritiikkiä, mutta en haukkumista tai muuta ilkeää. Myös positiivinen palaute kelpaa :3