keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Hitaasti, mutta melko varmasti...

Minä en harrasta niitä ihmedieettejä, joiden avulla pudotetaan tyylillä -10 kg kuukaudessa. Käyn edelleen päivittäin lenkeillä, joskus pidemmillä, joskus lyhyemmillä. Olen myös alkanut lisätä muutamia juoksuaskelia lenkkeihini. En paljon, mutta vähän.

En ymmärrä miten, mutta kun toissapäivänä kävin puntarilla, minulle oli sen mukaan tullut kolmessa viikossa 2 kg lisää. Se mietityttää ja ihmetyttää minua edelleen. Toisaalta olin syönyt sinä päivänä jo aamupalan, lounaan ja päivällisen ennen kuin minut punnittiin.

Minulle sanottiin, että minun pitää ruveta lisäämään kasviksia ja salaattia ruokavaliooni. Kasvikset eivät ole suosikkejani, mutta pitänee yrittää keksiä kasvis, josta pidän. Porkkanat ovat ihan hyviä. Ja salaatti maistuu silloin, kun pistän raejuustoa sekaan.

Olotilani ei kuitenkaan vihjaa siihen suuntaan, että painoa olisi tullut lisää. Noin äkillinen painon nousu tuo varmasti pahoinvointia tai energiatonta oloa. Mutta oloni ei tosiaan ole muuttunut miksikään.

Tai kyllä minua väsyttää enemmän kuin kesällä, mutta se johtuu siitä, että pimeä tulee paljon nopeammin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haluatko sanoa jotain? Otan vastaan rakentavaa kritiikkiä, mutta en haukkumista tai muuta ilkeää. Myös positiivinen palaute kelpaa :3